my life

Alla inlägg under augusti 2011

Av elsa nilsson - 31 augusti 2011 15:15

Hej sorry för jag inte bloggade igår förlåt för det.

Men idag fick jag två läxor blllläääääääääääää.

Vi fick ENG och MA.

Men det var änkla läxor eller inte jätte änkla men inte så svåra^^.

Idag har det varit en tråkig skoldag som vanligt hahah men nu chattar jag 

på fb men aja ska chatta vidare ses sen^^

(tror jag^^)

Av elsa nilsson - 29 augusti 2011 14:12

Hej för en sstund sen så kom jag hem från skolan eller jag kom hem för typ två timmar sen hihi.

Idag iskolan så snurrade jag runt i en halv timmes rast så jag spyde fast nu är jag bra hiih.

Ikväll är det träning jippi .

Men här kommer dagens look     shorta eller vad det heter-stadium-----linne-???----- byxor- ????

det var dagens look men just nu spö regnar det kul va??!!!.

Men nu ska jag se på blue water high^^ 

ses

Av elsa nilsson - 28 augusti 2011 19:24

Tjena nu sitter jag och spelar ett spel på datan och så kollar jag bloggar och sånt.

Mm det var de jag ville säga detta blir nog det sista inlägget så sov gott ses

Av elsa nilsson - 28 augusti 2011 13:03

Hej nu gör jag inget kul va eller inte.

Imon är det skola och träning hoppas det blir en rolig och bra träning .


Men nu ska jag fixa lite så hej då ses^^


Av elsa nilsson - 28 augusti 2011 09:53

Hej idag skulle ju vi spela match men det blev ingen för vi hade ingen avbytare :(

men matchen blir på torsdag istället så det är ju bra^^.

Men nu vet jag väekligen inte vad jag ska göra hmmmm aja får väl komma på något hej då ses

Av elsa nilsson - 27 augusti 2011 19:02

Tjena nu har jag ätit tacos det är så gott vet inte varför men alla gillar tacos typ^^.

Men det ska typ åska i kväll så om ni undrar varför jag inte bloggar

ikväll så nu vet ni det jag ska kanske måla naglarna får se det men jag ska byta bakgrund nu så hej då ses 

Av elsa nilsson - 27 augusti 2011 13:36

Hej snart ska mamma och jag cyckla till allans^^.

Jag ska köpa en tidning där tror det blir julia är inte helt säker får väla se när jag kommer hem ;).

Men imon har vi match jippi det är mot lindstal eller hur det stavas men såklart är vi bätter för MÖRE-BK äger så aa nu ska jag cykla ses sen ikväll om det inte oskar^^ses  

Av elsa nilsson - 27 augusti 2011 10:18

Förlåt att jag inte har bloggat jag lovar att bli bättre men idag är det ju lördag gött haha.

Jag ska nog åka och bada med någon kompis eller någon annan men här kommer en bild

på mig igen hahah det är webcam det brukar vara webcam  failad bild hahah ses sen ;)  

Presentation


hej
jag är en tjej
på 11 år eller jag fyller 11 år

Kategorier

fråga mig här

min hund

  

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

 

jedward

          love jedward


Ovido - Quiz & Flashcards